شعر در مورد عشق پدر به فرزند

شعر در مورد عشق,شعر در مورد عشق به فرزند,شعر در مورد عشق مادر به فرزند,شعر در مورد عشق واقعی,شعر در مورد عشق پدر به فرزند,شعر در مورد عشق ممنوع,شعر در مورد عشق یک طرفه,شعر در مورد عشق به خدا,شعر در مورد عشق الهی,شعر در مورد عشق پنهان,شعر درباره عشق به فرزند,شعر درباره عشق مادر به فرزند,شعری در مورد عشق مادر به فرزند,شعر درباره عشق واقعی,شعر در مورد عشق واقعی,شعری درباره عشق واقعی,شعر نو درباره عشق واقعی,شعر زیبا در مورد عشق واقعی,شعر کوتاه در مورد عشق واقعی,شعری درمورد عشق واقعی,شعری در مورد عشق ممنوع,شعر درباره عشق ممنوع,شعری در مورد عشق ممنوعه,شعر درمورد عشق ممنوعه,شعری درباره عشق ممنوع,شعر در مورد عشق یک طرفه,شعری در مورد عشق یک طرفه,شعر درباره عشق یک طرفه,شعر کوتاه در مورد عشق یک طرفه,شعر درباره عشق یک طرفه,شعر درباره ی عشق یک طرفه,شعر زیبا در مورد عشق یک طرفه,شعر نو در مورد عشق یک طرفه,شعری درباره عشق یک طرفه,شعری در مورد عشق به خدا,شعر درباره عشق به خدا,شعر کوتاه در مورد عشق به خدا,شعری زیبا در مورد عشق به خدا,شعری درباره عشق به خدا,شعر در مورد عشق خدا به انسان,شعر حافظ در مورد عشق به خدا,شعر از مولانا در مورد عشق به خدا,شعر نو درباره عشق به خدا,شعر درباره عشق الهی,شعر در مورد عشق پنهانی,شعر درباره عشق پنهان,شعری در مورد عشق پنهانی,شعر عشق,شعر عشقی,شعر عشق پدر به دختر,شعر عشق من,شعر عشق یعنی,شعر عاشقانه,شعر عشق بازی,شعر عشق کوتاه,شعر عشقولانه,شعر عشق به خدا,شعر عشقی غمگین,شعر عشقی زیبا,شعر عشقی کوتاه,شعر عشقی ترکی,شعر عشقی جدید,شعر عشقی طنز,شعر عشقی فارسی,شعر عشقی با عکس,شعر عشقی قشنگ,شعر درباره عشق پدر به دختر,شعر در مورد عشق پدر به دختر,شعر عشق من عاشقم باش,شعر عشق من کودک بمان,شعر عشق من باش,شعر مناظره عشق و عقل,متن شعر عشق من باش,متن شعر عشق من ناز نکن,شعر عطیتک عشق من قلبی,متن شعر عشق من باش بهنام صفوی,شعر سلام ای کهنه عشق من,شعر عشق یعنی یه پلاک,شعر عشق یعنی مستی و دیوانگی,شعر عشق یعنی یک پلاک,شعر عشق یعنی باخدا تنها شدن,شعر عشق یعنی چه,شعر عشق یعنی وقتی که,شعر عشق یعنی فریدون آسرایی,شعر عشق یعنی انتظار,شعر عشق یعنی فریدون,شعر عاشقانه زیبا,شعر عاشقانه حافظ,شعر عاشقانه کوتاه,شعر عاشقانه فروغ,شعر عاشقانه سعدی,شعر عاشقانه شهریار,شعر عاشقانه انگلیسی,شعر عاشقانه برای برادر,شعر عاشقانه دلتنگی,شعر عشق بازیگری,شعر عشق بازی با تو,شعر عشق بازی با خدا,شعر عشق بازی میکنم بانام او,شعر عشقبازی کار هر شیاد نیست,شعر عشق بازی به همین آسانیست,شعر عشق بازی با یار,شعر درباره عشق بازی,شعر عاشقانه عشق بازی,شعر کوتاه عشق واقعی,شعر عشق کوتاه,شعر کوتاه عشق بازی,شعر کوتاه عشق یکطرفه,شعر کوتاه عشق به خدا,شعر کوتاه عشق پنهان,شعر کوتاه عشق کودکی,شعر کوتاه عشق ممنوع,شعر خیانت عشق کوتاه,شعر عشقولانه کوتاه,شعر عشقولانه طنز,شعر عشقولانه جدید,شعر عشقولانه زیبا,شعر عاشقانه احساسی,شعر عشقولانه تولد,شعر عشقولانه ترکی,شعر عشقولانه خفن,شعر عشقولانه ناب,شعر عشق به خداوند,شعر عشق به خدا از مولانا,شعر عشق به خدا حافظ,شعر عشق به خدا از حافظ,اشعار عشق به خدا,شعر عشق خدا به انسان,شعر درمورد عشق به خدا,شعر برای عشق به خدا

شعر در مورد عشق

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد عشق برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

عشق تو مرا از بستر رخوتناکم

آزاد می کند

و از مرگ روزمره

و می گسلاند زنجیرهای نامریی را

که پیوند من است با

امروز، این ساعت و این شهر

شعر در مورد عشق

گر ز هجر تو کمر راست کنم بار دگر

غیر بار غم عشقت نکشم بار دگر

شعر در مورد عشق به فرزند

آقای من

از مبارزه دست نخواهم کشید

تا زندگی پیروز شود

و درختانِ جنگل برگ بیاورند

و عشق به خانه‌ی مردگان وارد شود

که تنها عشق می‌تواند

مردگان را به حرکت درآورد

شعر در مورد عشق مادر به فرزند

پناه می برم به عشق از شر چشمهایت

از وسوسه ی آن نگاه های زلزله خیز

از تو به تو می گریزم 

آنگاه که با رستاخیز واژه ها

راه می افتی و قیامت به پا می کنی

شعر در مورد عشق واقعی

و تنها رنگین کمان های اطراف فانوسهای بی رمق

در مه

از عشق آینده من و تو

خبر دادند

شعر در مورد عشق پدر به فرزند

هنگامی که عشق فرا می خواندتان

از پی اش بروید

گر چه راهش سخت و ناهموار باشد

هنگامی که بالهای عشق در بر می گیردتان

خود را در آن بالها رها کنید

گر چه در لابه لای پرهایش تیغ باشد

و زخمی تان کند

و هنگامی که با شما سخن می گوید

باورش کنید

گر چه طنین کلامش

رویاهایتان را بر هم زند

شعر در مورد عشق ممنوع

نه مرگ ، بی نفس ماندن است

و نه زندگی ، تمامی نفس گرفتن

بلکه زندگی ، یافتن عشق در دیگریست

تا عمر را به یادش صرف کنی

شعر در مورد عشق یک طرفه

عشق تو بی‌روی تو درد دلیست

مشکل عشق تو مشکل مشکلیست

شعر در مورد عشق به خدا

لعنت می کنم آن لحظه مبارک را

که قایقم به جزیره تو برخورد

و شکست

چه مبارک شکستنی

که عشق ساحل تو بود

شعر در مورد عشق الهی

عشق اتفاق نیست

که با آمدن و رفتن ها

از چشم بیافتد

عشق تویی

وجودت که عشق باشد

می بخشی تمامِ مهربانیت را

شعر در مورد عشق پنهان

خداوند نخست عشق را به ما هدیه می کند

آنگاه معشوقی را به ما وام می دهد

تا عشق را با او بیازماییم و پرورش دهیم

و چون میوه عشق رسیده و شیرین شد

آن معشوق که مایه رشد عشق بود به راه خود می رود

و عشق را تنها می گذارد

شعر درباره عشق به فرزند

سردی ولی‌  دوست دارمت

آه محبوبِ مغرورِ من

بر تابستانِ آغوشم بیاویز

بر شعله‌های این عشق

بر اتفاقی‌ که چنین بی‌ بهانه در نگاهم رخ می‌‌دهد

بر تکلمِ ساده ی من از احساسم

بر صداقتِ واژه ها

بر زایشِ گل و شکوفه و بهار

بر دست‌هایی‌ که رازِ قلبم را چنین عریان می‌‌نویسند

بر شانه‌های بی‌ دریغِ من ، بیاویز

شعر درباره عشق مادر به فرزند

عشق چه ارزشی دارد

وقتی کسی را

درست زمانی که

بیشتر ازهمیشه به تو نیاز دارد

رهاکنی ؟

شعری در مورد عشق مادر به فرزند

عشق من

درآنجا چیزی جز سایه نیست

جاییکه من وتو

در رویایمان

دستادست هم گام برخواهیم داشت

اکنون بیا با هم آرزو کنیم که هرگز

نوری برنتابدمان

شعر درباره عشق واقعی

عشق گروگان می گیرد

وارد وجودتان می شود

شما را می بلعد

و رهای تان می کند

تا در تاریکی مویه کنید

شعر در مورد عشق واقعی

از عشق ندانم که کیم یا به که مانم

شوریده تنم عاشق و سرمست و جوانم

شعری درباره عشق واقعی

نه آنکسی که رفته است باز می گردد

و نه آنکسی که مانده است

از انتظار دست می کشد

تو دروغ کدام عشق بودی ؟

که اینگونه بی خیال

گذاشتی ورفتی

شعر نو درباره عشق واقعی

عشق تنها وقتی عشق است که

بی‌چشم‌داشت ارزانی شود

مثلاً نمی‌توانی اصرار داشته باشی

کسی را که دوست می‌داری

حتماً عاشق تو باشد

حتی فکرش هم خنده‌دار است

شعر زیبا در مورد عشق واقعی

از عشق سخن باید گفت

همیشه از عشق سخن باید گفت

بی عشق

روزگارت را زندگی سیاه خواهد کرد

بی عشق

مصیبت است برخاستن

کار کردن

خفتن

نگاه کردن

راه رفتن

نفس کشیدن

بی عشق

هیچ سلامی طعم سلام ندارد

هیچ نگاهی عطر نگاه

شعر کوتاه در مورد عشق واقعی

و اگر عشق مان

چون ترانه ای ناتمام شود

یا به بدرودی ختم

بدان

همیشه یادم خواهد ماند

روزی که چشم در چشم هم شدیم

جهان پر از رنگهای رنگین کمان شد

قبل از آن که ابرهای خاکستری بشوردشان

شعری درمورد عشق واقعی

و عشق

احساس یک  پرستوست

در فصل بهار

آنگاه که اسیر است در قفسِ دست هایت

و در انتظار

که رهایش کنی

در هجومِ حوادثی ناپیدا

شعری در مورد عشق ممنوع

عشق به من می آموزد

که عشق نورزم

و پنجره را بر حاشیه جاده باز کنم

بانو

آیا می توانی از آوای پونه به در آیی

و مرا دو تکه کنی ؟

تو و باقیمانده ترانه ها ؟

شعر درباره عشق ممنوع

تو تمام منی

من تمام اندوه سالخورده زنان سرزمینم

که از سر ناچاری

ردپای عشقشان را در فال‌ها دنبال می‌کنند

شاید روزی برگردد

شاید دوباره مرا بخواهد

شاید مرغ عشق‌ها

و قهوه‌ها

و تاروت‌ها

یک بار راست بگویند

شعری در مورد عشق ممنوعه

می‌گویند گاهی عشق دو انسان نسبت بهم می‌میرد

این درست نیست عشق نمی‌میرد

تنها اگر آنچنان که باید لایق و شایسته‌ی آن نباشید

شما را ترک می‌گوید و می‌رود عشق نمی‌میرد

خود آدم است که می‌میرد

عشق به مانند دریایی‌ست

اگر لایق آن نباشید

اگر باعث تعفن آن شوید

شما را به جایی پس خواهد زد تا بمیرید

آدم که آخرش می‌میرد

منتها من دلم می‌خواد غرق در دریا بمیرم

شعر درمورد عشق ممنوعه

عشق

نه در لبان زنان است

و نه در اندام آنان

عشق

زیر پلک های یک زن جای دارد

و او در زیر پلک هایش نگه می دارد

مرد را

شعری درباره عشق ممنوع

بلعجب دردی است درد عشق جانان کاندرو

دردم افزون می‌شود چندان که درمان می‌کنم

شعر در مورد عشق یک طرفه

نه در نگاه اول

بلکه عشق در آخرین نگاه است

زمانی که می خواهد از تو جدا شود

آن گونه که به تو می نگرد

به همان اندازه دوستت داشته است

شعری در مورد عشق یک طرفه

عشق عشق می‌آفریند

عشق زندگی می‌بخشد

زندگی رنج به همراه دارد

رنج دلشوره می‌آفریند

دلشوره جرأت می‌بخشد

جرأت اعتماد به همراه دارد

اعتماد امید می‌آفریند

امید زندگی می‌بخشد

زندگی عشق می‌آفریند

عشق عشق می‌آفریند

شعر درباره عشق یک طرفه

نمی خواهم که عواطف و احساساتم بازگوی آرزوهای دیگران باشد

عشق بسته بندی شده در پاکت های پستی را دوست ندارم

تو را دوست دارم در آغاز سال

همچنان که تو را در پایان سال

شعر کوتاه در مورد عشق یک طرفه

عشق بزرگتر از همه زمان ها همچنان که وسیع تر از همه مکان هاست

برای همین است که دوست دارم به همدیگر بگوییم عشق مبارک

شعر درباره عشق یک طرفه

عشق ، نظم رایج در کلمات و جملات را بر هم می زند

عشق ، اصول و قانون سرش نمی شود

بر نظام ها و ریشه ها می شورد

و می کوشد که همه چیز را در فرهنگ های عشق ورزی تغییر دهد

شعر درباره ی عشق یک طرفه

بهار

حلول توست

آن گاه که سرگردانی ام را به پایان می بری

در سپیده دم رمضان عشق

شعر زیبا در مورد عشق یک طرفه

بهار

خنده ی توست

آن گاه که دیوار دندانهایت فرو می ریزد

درلحظه ی آوار عشق

شعر نو در مورد عشق یک طرفه

خسته نیستم

نه از عشق

نه از دوستی

و نه از مرگ

با چشم های باز به شب نگاه می کنم

شعری درباره عشق یک طرفه

‏عشق ناشنواست

شما صرفا نمیتوانید بگویید که دوستش دارید

باید عشقت را نشان دهی

شعری در مورد عشق به خدا

بر این جاده بمان

شب برای تو نزول کرده

شاید سپیده دم

یکدیگر را بازیافتیم

آه ای عشقِ بزرگ

ای معشوقه ی کوچک

شعر درباره عشق به خدا

در کوی عشق جان را باشد خطر اگر چه

جایی که عشق باشد ، جان را خطر نباشد

شعر کوتاه در مورد عشق به خدا

درمان درد عشق صبوری بود ولی

با من چرا حکایت سنگ و سبو کنی

شعری زیبا در مورد عشق به خدا

چیست عشق ؟

گاهی یک بوسه

یک نگاه کوتاه

یک لبخند

گونه ای سرخ از شرم نگاه

ضربانی تند

یک دوستت دارم با لکنت

عشق پنهان ترین پیدای عالم است

شعری درباره عشق به خدا

وقتی یاد گذشته می‌کنی

مواظب باش جمعه نباشد

جمعه می‌تواند قاتلت باشد

بی‌رحمی‌اش

مثل عشق من به تو

هنوز پابرجاست

شعر در مورد عشق خدا به انسان

عشق ، انکار شدنی نیست

عشق ، انکارشدنی نیست

شعر حافظ در مورد عشق به خدا

خار عشقت نه چنان پای نشاط آبله کرد

که سر سبزه و پروای گلستان بودم

شعر از مولانا در مورد عشق به خدا

مرا عشق تو در پیری جوان کرد

دلم را در غریبی شادمان کرد

شعر نو درباره عشق به خدا

و خداوند

عشق و انتظار را با هم آفرید

این را من خوب می دانم

منی که از انتظار تو

به عشق رسیدم

شعر درباره عشق الهی

این‌جا که منم ، عشق به سرحد کمال‌ست

صبر است و سلوک‌ست و سکوت‌ست و رضا هم

شعر در مورد عشق پنهانی

ما همیشه با عشق فریب می خوریم

زخمی می شویم

و گاهی غم بر وجودمان چیره می شود

اما باز هم عشق می ورزیم

و زمانی که با مرگ دست و پنجه نرم می کنیم

به گذشته نگاه می کنیم

و به خودمان می گوییم

من بارها زجر کشیدم

گاهی اشتباه کردم

اما همیشه عشق ورزیدم

شعر درباره عشق پنهان

تمایل دارم تو را برای همیشه دوست داشته باشم

این جمله ی بظاهر پیش پا افتاده را به دقت بخوانید

از کلمه ی عشق مهمتر کلمات ” همیشه ” و ” تمایل ” است

آنچه بین آن دو جریان داشت

عشق نبود ، جاودانگی بود

شعری در مورد عشق پنهانی

من نیز سکوت می کنم

با عشقی که در دلم نهفته ام

می شنوی نه ؟

شعر عشق

بسیارند ، آنان که

عشق را با سکوت بیان می کنند

ولی عاشقی نیست

که چون من سکوت کند

شعر عشقی

روی میز

گزینه دوستت دارم هم بود

من

دستانت را برداشتم . . .

شعر عشق پدر به دختر

احتیاط باید کرد !

همه چیز کهنه می شود

وَ اگر کمی کوتاهی کنیم

عشق نیز !

بهانه ها

جای حس عاشقانه را

خوب می گیرند . . .

شعر عشق من

درد یعنـی

دلت براش تنـگ شـده اما هیـچ

غلـطی نمیتونی بکنی !

شعر عشق یعنی

تلاش نکن که زندگی را بفهمی

زندگی را زندگی کن …

تلاش نکن که عشق را بفهمی

عاشق شو …

شعر عاشقانه

با یک فنجان چای هم میتوان مست شد

اگر اویی که باید باشد ، باشد . . .

شعر عشق بازی

شده آیا که نفهمی که چه مرگت شده است؟!

من دقیقا به همین حال دچارم امروز …

شعر عشق کوتاه

عشق

آدم را به جاهای ناشناخته می‌برد

مثـلا به ایستگاه‌های متـروک

به خلـوت زنگ‌ زده‌ی واگن‌ها

به شهری که

فقط آنرا درخواب دیده

وقتی عاشق شدی

ادامه این شعر را تو خواهی نوشت . . .

شعر عشقولانه

عزیزتر از آن است

که فراموشم شود

اویی که سال هاست که نیست

و زندگی ام هنوز

در امتداد شانه هایش جریان دارد . . .

شعر عشق به خدا

یک نفر

می آید

که میشود تمامت

بهشت آنجاست

هوایـش را داشـته بـاش . . .

شعر عشقی غمگین

تنها عشق است که نگرش تو را

به زندگی تغییر می‌دهد

عشق تو را بزرگ، زیبا، الهی می‌کند

عشق ضد هیچ چیز نیست . . .

شعر عشقی زیبا

هر شب

شب شعری برپاست

همه

بیتی در وصف معشوق می گویند

اما من می گویم

الهی مرا باز به هوای آغوشش دچار کن !

شعر عشقی کوتاه

فکر کردن به تو

بَختَکِ شیرینى ست

که شبها مى افتد به جانم . . !

شعر عشقی ترکی

بیا رقم بزنیم ،

قصّه ی عاشقانه ای را که

تا آخرش پای هیچ نفر سومی به میان نیاید . . .

شعر عشقی جدید

دلم

اسارتی میخواهد

از جنس تو . . .

مثل حبس شدن گوشه آغوشت !

شعر عشقی طنز

حواست باشد ؛ به خیال خودت

مردترین مرد

روزگار هم که باشى

وقتى یک زن را نفهمى ،

به درد لاى جرز هم نمى خورى . . !

شعر عشقی فارسی

آسمانت همه‌جا ، سقف یکی زندان است !

روشنای سحر این شب تارانت کو؟

شعر عشقی با عکس

عشق من برای تو ؛

همان چای لب سوز بود ،

آنقدر نیامدی که یخ کرد و از دهان افتاد . . .

شعر عشقی قشنگ

عشق ‌

پرنده‌ی ترسویی نیست ‌!

که با یک کیش ‌

دور شود ‌. . .

شعر درباره عشق پدر به دختر

بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید

در این عشق چو مردید همه روح پذیرید

شعر در مورد عشق پدر به دختر

مرا ببوس

پیش از آنکه ،

آخرین قطره ی باران

بر زمین افتد

شاید با بوسه ی تو

باران

دوباره باریدنش را

از سر گیرد …

شعر عشق من عاشقم باش

یکیو دوست داشتم

اونقدر بهش فکر کردم

که تصورى که ازش داشتم

از خود واقعیش سبقت گرفت

بعدها..

دیگه خودشو دوست نداشتم.

تصور ذهنى خودمو دوست داشتم!

شعر عشق من کودک بمان

ﺁﻩ ﻫﺎ

ﺑﺎﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺑﺎﺩ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ

ﺍﺷﮏ ﻫﺎ

ﺁﺏ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻣﯽ ﭘﯿﻮﻧﺪﻧﺪ

ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ

ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ؟

شعر عشق من باش

ای ظریف ترین درد !

که بر سمت چپ سینه ام نشسته ای ؛

اینچنین بی تفاوت نباش …

چیزی که اینجا می سوزد ،

فانوس نیست ؛

قلب من ست …

شعر مناظره عشق و عقل

ای دوست عشق را مشکن ، حیف از اوست دوست

این شیشه را به سنگ مزن ، عمر من در اوست

متن شعر عشق من باش

چه کاری از من برمی آید

وقتی عشق

تمام خودش را

می ریزد توی چشم های تو

و نگاه ام می کند

متن شعر عشق من ناز نکن

عشق روز اول

بستری می سازد ازشکوفه های سفید

برهنه تورا رها میان باغهای زیبا

برکه های آرام عبور می دهد از تنت

خواب را حرام می کند برچشمهایت

از روز بدش می آید

ستاره ها را پنهان می کند پشت پلکهایت

آسمان را تاریک می کند که چشمانت آرام باشد

به خفتگان آواز بیداری می دهد

به مرده گان نوای زندگی

شعر در مورد عشق