شعر در مورد قلب

شعر در مورد قلب,شعر در مورد قلب شکسته,شعر در مورد قلب پاک,شعر در مورد قلب سالم,شعر در مورد قلب مهربان,شعر در مورد قلب عاشق,شعر در مورد قلب زیبا,شعر در مورد قلب انسان,شعر در مورد قلب عشق,شعر در مورد قلب یخی,شعر در مورد دل شکسته,شعر در باره قلب شکسته,شعری در مورد دل شکسته,شعر در مورد شکستن قلب,شعری در مورد دل شکستن,شعر در مورد عاشق دل شکسته,شعر زیبا در مورد دل شکسته,شعر زیبا در مورد دل شکستن,شعری در مورد قلب شکسته,شعر کوتاه در مورد قلب پاک,شعر درباره قلب پاک,شعر در باره قلب سالم,شعر عاشقانه در مورد قلب,شعر درباره قلب عاشق,شعری زیبا در مورد قلب,شعر درباره قلب انسان,شعر کودکانه در مورد قلب انسان,شعر در مورد قلب و عشق,شعر درباره قلب یخی,شعر در وصف قلب,شعری در وصف قلب,شعر قلب,شعر قلب مادر,شعر قلب مجروح,شعر قلب مجروح قصیر,شعر قلب شکسته,شعر قلبی لک,شعر قلبی,شعر قلب الام,شعر قلبی مجروح منک,شعر قلبی یحبک,شعر قلب مادرایرج میرزا,شعر قلب مادر از کیست,شعر در مورد قلب مادر,معنی شعر قلب مادر,متن شعر قلب مادر,دکلمه شعر قلب مادر,معنی شعر قلب مادر,شعر زیبای قلب مادر,شعر ترکی قلب مادر,شعر قلب مجروح سودانی,شعر قلب مجروح عراقی,شعر مجروح القلب عراقی,شعر على قلب مجروح,شعر عتاب قلب مجروح,شعر حب قلب مجروح,شعر عن القلب مجروح,شعر قصیر عن قلب مجروح,شعر قلب شکسته من,شعر قلبم شکسته,شعر قلب شکستن,شعر برای قلب شکسته,شعر کوتاه قلب شکسته,متن شعر قلب شکسته,شعر در باره قلب شکسته,شعر نو قلب شکسته,شعر راجع قلب شکسته

شعر در مورد قلب

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد قلب برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

قلبِ من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را

شعر غذا , شعر در مورد غذا , شعر درباره غذا , شعر در وصف غذا

شعر در مورد قلب

انگار سال هاست که در من تنیده ای

انگار جای قلب ، تو در من تپیده ای

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

شعر در مورد قلب شکسته

با قلب من ای عشق، کاری کن که باید

کاری که دل بردارم از اما و شاید

شعر رویا , شعر در مورد رویا , شعر درباره رویا , شعر در وصف رویا

شعر در مورد قلب پاک

کاش بارانی ببارد قلب ها را تر کند

بگذرد از هفت بند ما، صدا را تر کند

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

شعر در مورد قلب سالم

آن روز می کوبی به در آشفته و آشفته تر

حسرت عذابت میدهد قلب تو بی تقصیر نیست

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

شعر در مورد قلب مهربان

سروده خنده ام: هق هق ، و سیل اشک من دریا

مرا آواره گی ؛گردش؛ ، سفر با قلب خوش ؛رویا؛!

شعر بی اعتنایی , شعر در مورد بی اعتنایی , شعر درباره بی اعتنایی , شعر در وصف بی اعتنایی

شعر در مورد قلب عاشق

عاشقم،

اهل همین کوچه ی بن بست کـناری

که تو از پنجره اش پای به قلب من ِ دیوانه نهادی

شعر پنجره , شعر در مورد پنجره , شعر درباره پنجره , شعر در وصف پنجره

شعر در مورد قلب زیبا

قلب من ! ای کودک لجباز بد ،

هرچه می خواهی نباید داد زد .

شعر اشک ریختن , شعر در مورد اشک ریختن , شعر درباره اشک ریختن , شعر در وصف اشک ریختن

شعر در مورد قلب انسان

اگر چه زخم زدی قلب ِ سرد و رنجورم

ولی به رسم ِ شما ،می بَرم تو را از یاد

شعر انتقام , شعر در مورد انتقام , شعر درباره انتقام , شعر در وصف انتقام

شعر در مورد قلب عشق

کهنه فانوسی که قلب شیشه ای دارم، ولی

باد و باران خوب می دانند، آهن نیستم

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

شعر در مورد قلب یخی

گاه گاهی همه ی هستی این قلب اسیر

خبر از این دل پر غصه بگیری بد نیست

شعر امید , شعر در مورد امید , شعر درباره امید , شعر در وصف امید

شعر در مورد دل شکسته

من و یک عمر دل به تو بستن، عاشق قلب سنگی ات بودن

با تو بودم ولی نفهمیدم ، آدم بت پرست یعنی چه !

شعر نوزاد پسر , شعر در مورد نوزاد پسر , شعر درباره نوزاد پسر , شعر در وصف نوزاد پسر

شعر در باره قلب شکسته

مثل ماهی که شب از حوضچه جان می گیرد 

قلب من لحظه ای از تو ضربان می گیرد 

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعری در مورد دل شکسته

ای که می‌گویی طبیب قلب‌های عاشقی  

کاش دردم را نیفزایی، مداوا پیشکش 

شعر ظلم و ستم , شعر در مورد ظلم و ستم , شعر درباره ظلم و ستم , شعر در وصف ظلم و ستم

شعر در مورد شکستن قلب

ساده مثل عامل تاراج “بانک صادرات”

قلب من را برده ای ، دستم به جایی بند نیست 

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

شعری در مورد دل شکستن

سپس عشق تو از واژه به قلب ساز ناخن زد

و بعد از آن دور می فا س لا را عاشقت کردی

شعر ایران , شعر در مورد ایران , شعر درباره ایران , شعر در وصف ایران

شعر در مورد عاشق دل شکسته

این که هر کار کنم باز کمت دارم را

عقل پنهان شده و قلب عیان می خواهد

شعر راستگویی , شعر در مورد راستگویی , شعر درباره راستگویی , شعر در وصف راستگویی

شعر زیبا در مورد دل شکسته

در قلب بی حرارت تو جای عشق نیست

چکش زدن به آهن سرد احمقانه است

شعر ضایع شدن , شعر در مورد ضایع شدن , شعر درباره ضایع شدن , شعر در وصف ضایع شدن

شعر زیبا در مورد دل شکستن

تو آسمون قلب من پریدن 

یه ذره بال و پر می خواس نداشتی

شعر کنار هم بودن , شعر در مورد کنار هم بودن , شعر درباره کنار هم بودن , شعر در وصف کنار هم بودن

شعری در مورد قلب شکسته

ندانستم که در سینه به جای قلب وی سنگ است

به قلب خویشتن دائم جفا کردم ندانستم

شعر نفاق , شعر در مورد نفاق , شعر درباره نفاق , شعر در وصف نفاق

شعر کوتاه در مورد قلب پاک

قلب من را میزبان عشق تو ، چون رعیتیست 

که به نزدش پادشه دعوت به مهمانی شود

شعر ضامن آهو , شعر در مورد ضامن آهو , شعر درباره ضامن آهو , شعر در وصف ضامن آهو

شعر درباره قلب پاک

قلب مرا هنوز به یغما نبرده‌ای

ای راهزن دوباره به این کاروان بیا

شعر صبر , شعر در مورد صبر , شعر درباره صبر , شعر در وصف صبر

شعر در باره قلب سالم

پیوند ما دیگر خیالی بود ناممکن 

قلب من از شیشه دلت ازجنس آهن بود

 شعر قرآن , شعر در مورد قرآن , شعر درباره قرآن , شعر در وصف قرآن

شعر عاشقانه در مورد قلب

قلب من گواه بر تو دارد

دشوار است

فراموشی لبخند تو …

 شعر جنگ , شعر در مورد جنگ , شعر درباره جنگ , شعر در وصف جنگ

شعر درباره قلب عاشق

پاییز رنگ هایش را به تو داد

دلتنگی هایش قلب مرا بوسید.

 شعر رمضان , شعر در مورد رمضان , شعر درباره رمضان , شعر در وصف رمضان

شعری زیبا در مورد قلب

چیزهای بسیاری در زندگی چشمگیرند

اما معدودی قلب شما را تسخیر خواهند کرد،

آنها را دنبال کنید.

شعر ذات خراب , شعر در مورد ذات خراب , شعر درباره ذات خراب , شعر در وصف ذات خراب

شعر درباره قلب انسان

می چرخم

و دنیای تو را

با چین های دامنم

به کشف بکر یک خاطره دور می رسانم

موهایم را نباف

این وحشی رام نشدنی سیاه

تجسم پریشانی قلب من است

وقتی تو نگاهم نمی کنی.

شعر سیزده بدر , شعر در مورد سیزده بدر , شعر درباره سیزده بدر , شعر در وصف سیزده بدر

شعر کودکانه در مورد قلب انسان

هر چقدر هم که بگوییم:

مردها فلان

زن ها فلان

یا تنهایی خوب است

و دنیا زشت است؛

آخرش روزی قلبت

برای کسی تندتر می زند…!

شعر زمستان , شعر در مورد زمستان , شعر درباره زمستان , شعر در وصف زمستان

شعر در مورد قلب و عشق

نمی دانم

می آمدی یا می رفتی

فقط چیزی در قلبم فرو ریخت

نمی دانم

می آمدی یا می رفتی

عبورت، حضوری ماندگار بود

خورشید از پشت

پلکهایت درخشید

و در ادامه ی راهم

طلوع کردی!

شعر دی ماه , شعر در مورد دی ماه , شعر درباره دی ماه , شعر در وصف دی ماه

شعر درباره قلب یخی

آغوشت

تمام حرف های نگفته را

در قلبم بازگو می کند

 بگذار چشم هایت لالایی بخوانند

و لب هایت من را

نوازش کنند

اما آغوشت فقط حرف بزند ….

شعر معلم , شعر در مورد معلم , شعر درباره معلم , شعر در وصف معلم

شعر در وصف قلب

می تپد قلبم و با هر تپشی

قصه ی عشق تو را می گوید.

شعر قضاوت , شعر در مورد قضاوت , شعر درباره قضاوت , شعر در وصف قضاوت

شعری در وصف قلب

از کسانی که

همه چیز را

محاسبه می کنند بترس

و هرگز قلبت را

در اختیار آنها نگذار

آنها حساب عشقی که

نثار تو می کنند را نیز دارند

و روزی آن را با تو

تسویه می کنند.

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

شعر قلب

از این همه پریشانی

دلگیر که نه!

خسته‌ام…

پریشانی تنها به موهای تو می‌آید

نه قلب من…

شعر خوشبختی , شعر در مورد خوشبختی , شعر درباره خوشبختی , شعر در وصف خوشبختی

شعر قلب مادر

دیر شده، می دانم!

باید بیایم

باران را در چشم هایت بند بیاورم؛ 

به قلبت نفوذ کنم و

خاطره ی سالها تنهایی ات را پاک کنم! 

باید هر چه عشق دارم

به پایت بریزم

بعد از تو

هیچ حسّی به دردِ من نخواهد خورد…!

شعر عروس و داماد , شعر در مورد عروس و داماد , شعر درباره عروس و داماد , شعر در وصف عروس و داماد

شعر قلب مجروح

قلب تو آشیانه‌ی من است‎

و قلب من باغ و بهار تو‎

مرا چهار کبوتر است‎

چهار کبوتر کوچک‎

قلب من آشیانه‌ی توست‎

و قلب تو باغ و بهاران من.‏‎

شعر نیمه شعبان , شعر در مورد نیمه شعبان , شعر درباره نیمه شعبان , شعر در وصف نیمه شعبان

شعر قلب مجروح قصیر

هیچ گاه

نفهمیده ام

دوست داشتن چرا این همه

غم انگیز است!؟

هیچ گاه

نمی‌فهمم

چرا می‌گویند

آدمها با قلب‌هایشان عاشق می‌شوند؛

وقتی که من

همیشه عشق را،

در گلویم احساس می‌کنم…!

شعر تشکر , شعر در مورد تشکر , شعر درباره تشکر , شعر در وصف تشکر

شعر قلب شکسته

برای زیستن دو قلب لازم است

قلبی که دوست بدارد، قلبی که دوستش بدارند

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

شعر قلبی لک

انگار

سال‌ها طول کشید

که دسته ای بوسه

از دهانش بچینم

و در گلدانی به رنگ سپید

در قلبم بکارم.

اما انتظار

ارزشش را داشت

چون عاشق بودم

شعر حضرت مهدی , شعر در مورد حضرت مهدی , شعر درباره حضرت مهدی , شعر در وصف حضرت مهدی

شعر قلبی

زخمی اگر بر قلب بنشیند،

تو، نه می توانی زخم را از قلبت واکنی،

نه می توانی قلبت را دور بیاندازی!

“زخم” تکه ای از “قلبِ” توست،

زخم

و قلبت

یکی هستند!

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

شعر قلب الام

آن قدر مرا به سینه ات بفشار 

که ضربان قلبم 

بر پوست تنت نقش ببندد

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

شعر قلبی مجروح منک

تکلیفم را

روشن کن!

نه مثل آتشی

در قلب درختی جوان

مثل آتشی که

سرخپوستی

برای علامت به معشوقه اش

برپا کرده.

شعر مسافرت , شعر در مورد مسافرت , شعر درباره مسافرت , شعر در وصف مسافرت

شعر قلبی یحبک

اثر انگشت ما،

از قلب هایی که لمس‌شان کرده ایم

هیچوقت پاک نمی شود

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر قلب مادرایرج میرزا

هیچ کجا، هیچ زمان،

فریاد زندگی

بی جواب نبوده است.

قلب خوب تو

جواب فریاد من است…

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

شعر قلب مادر از کیست

سرت را بگذار روی سینه ام

می شنوی؟

از قلب من هر لحظه قطاری می گذرد

شعر افغانستان , شعر در مورد افغانستان , شعر درباره افغانستان , شعر در وصف افغانستان

شعر در مورد قلب مادر

چقدر پر می شکد دلم

به هوای تـــــو

انگار تمام پرنده های جهان

در قلبم آشیانه کرده اند!…

شعر چشم , شعر در مورد چشم , شعر درباره چشم , شعر در وصف چشم

معنی شعر قلب مادر

به تو نزدیکم

چون تنی برهنه به چاقو

چون درختی دست نخورده

به یادگاری

قلبی در من است که فقط

تو آن را می بینی

شعر محبت , شعر در مورد محبت , شعر درباره محبت , شعر در وصف محبت

متن شعر قلب مادر

می خواهم با همین قلب ناقص

دوستت بدارم

زندگی کنم

و این بار مراقبم 

از هر اتفاق عاشقانه ای که بیفتد

عکس بردارم

شعر حرف مفت , شعر در مورد حرف مفت , شعر درباره حرف مفت , شعر در وصف حرف مفت

دکلمه شعر قلب مادر

قلب

اول می شکند

بعد می گیرد

و درست لحظه ای که می ایستد

جای خالی آغوش ات

بیشتر از همیشه

درد می کند!

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

معنی شعر قلب مادر

سنگ شده‌ام

و برای تراشیدنِ شاعری از سنگ هم

مردِ میدان نیستی

سنگ شده‌ام

و کلاغ‌ها هر بلایی که خواستند،

تکه‌تکه بر سرم بیاورند

اگر قلب این مجسمه یک‌بارِ دیگر بتپد

شعر غرور , شعر در مورد غرور , شعر درباره غرور , شعر در وصف غرور

.

شعر زیبای قلب مادر

موطن آدمی را بر هیج نقشه ای

نشانی نیست.

موطن آدمی تنها در قلب کسانی است که

دوستش می دارند

شعر فرزند , شعر در مورد فرزند , شعر درباره فرزند , شعر در وصف فرزند

شعر ترکی قلب مادر

صدای قلب نیست

صدای پای توست

که شبها در سینه ام می دوی

کافی ست خسته شوی

کافی ست بایستی! *

شعر خدا , شعر در مورد خدا , شعر درباره خدا , شعر در وصف خدا

شعر قلب مجروح سودانی

خانه را از دوش عشق برداشتم ،

عکس را از قاب ،

یاد را از تخت

و قلبم را از کنار آینه ات .

دوستی ، چمدانی شد برای من

تا قشنگیِ زندگی برای تو بماند …

شعر غروب , شعر در مورد غروب , شعر درباره غروب , شعر در وصف غروب

شعر قلب مجروح عراقی

 مبارزان جهان قلب دشمنان شکنند

تو را چه شد که همه قلب دوستان شکنی

شعر حال خوش , شعر در مورد حال خوش , شعر درباره حال خوش , شعر در وصف حال خوش

شعر مجروح القلب عراقی

ر نقد قلب زن تو اگر قلب نیستی

این نکته گوش کن اگرت گوشوار نیست

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

شعر على قلب مجروح

 مشنو دروغ تا نشوی خوار ازانک

چون سیم قلب قلب بود خازنش

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر عتاب قلب مجروح

 زندگی صرف خوبرویان کن

به زر قلب یوسف ارزان است

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر حب قلب مجروح

 محبت چون کند زورآزمایی

شکست آرد به قلب مومیایی

 به رنگ و بو مناز ای گل که دارد

خزان در آستین دست حنایی

شعر حسادت , شعر در مورد حسادت , شعر درباره حسادت , شعر در وصف حسادت

شعر عن القلب مجروح

 لشکر عشق باز بیرون تاخت

قلب عشاق را شکست افتاد

شعر آزادی , شعر در مورد آزادی , شعر درباره آزادی , شعر در وصف آزادی

شعر قصیر عن قلب مجروح

 در دل نکنی مقام یعنی

با قلب عیار در نگنجد

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

شعر قلب شکسته من

 آن چه زر می شود از پرتو آن قلب سیاه

کیمیاییست که در صحبت درویشان است

شعر همسر , شعر در مورد همسر , شعر درباره همسر , شعر در وصف همسر

شعر قلبم شکسته

 دل دادمش به مژده و خجلت همی برم

زین نقد قلب خویش که کردم نثار دوست

شعر چوپان , شعر در مورد چوپان , شعر درباره چوپان , شعر در وصف چوپان

شعر قلب شکستن

 عاشق مفلس اگر قلب دلش کرد نثار

مکنش عیب که بر نقد روان قادر نیست

شعر سربازی , شعر در مورد سربازی , شعر درباره سربازی , شعر در وصف سربازی

شعر برای قلب شکسته

 نقد دلی که بود مرا صرف باده شد

قلب سیاه بود از آن در حرام رفت

شعر استقلال , شعر در مورد استقلال , شعر درباره استقلال , شعر در وصف استقلال

شعر کوتاه قلب شکسته

 زمانه گر نه زر قلب داشتی کارش

به دست آصف صاحب عیار بایستی

شعر هجران , شعر در مورد هجران , شعر درباره هجران , شعر در وصف هجران

متن شعر قلب شکسته

 به زلف گوی که آیین دلبری بگذار

به غمزه گوی که قلب ستمگری بشکن

شعر خواب , شعر در مورد خواب , شعر درباره خواب , شعر در وصف خواب

شعر در باره قلب شکسته

 گر قلب دلم را ننهد دوست عیاری

من نقد روان در دمش از دیده شمارم

شعر خنده , شعر در مورد خنده , شعر درباره خنده , شعر در وصف خنده

شعر نو قلب شکسته

 می شمارد گوهر شهوار را اشک یتیم

قلب صائب چون فریبد دیده سیر ترا؟

شعر پرنده , شعر در مورد پرنده , شعر درباره پرنده , شعر در وصف پرنده

شعر راجع قلب شکسته

 در دیار ما که دارد عشق پنهانی رواج

سکه قلب است رخسار به ناخن خسته را

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

شعر در مورد قلب

 رواجی نیست در محشر عبادات ریایی را

به سیم قلب نتوان ماه کنعان را خرید آنجا

شعر جهالت , شعر در مورد جهالت , شعر درباره جهالت , شعر در وصف جهالت

شعر در مورد قلب شکسته

 من قلب و لسانم به وفاداری و صحبت

و اینان همه قلبند که پیش تو لسانند

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

شعر در مورد قلب پاک

 آن کودک لشکری که لشکر شکند

دایم دل ما چو قلب کافر شکند

شعر در مورد قلب