خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای سرطان و سکته قلبی

خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای سرطان و سکته قلبی در سایت جسارت

خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای بیماری قلبی ثابت شده است.همچنین یک نظریه هندی معتقد است اگر زردچوبه و فلفل سیاه با هم خورده شوند هرگز سرطان به سراغ فرد نمی آید.زردچوبه و فلفل سیاه,خواص و مضرات زردچوبه,زردچوبه با فلفل سیاه,خواص فلفل و زردچوبه,فلفل و زردچوبه,خواص زردچوبه و فلفل

خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای سرطان و سکته قلبی

 زردچوبه و فلفل سیاه , خواص و مضرات زردچوبه , زردچوبه با فلفل سیاه , خواص فلفل و زردچوبه

در این مطلب از سایت جسارت با خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای بیماری قلبی بیشتر آشنا شوید . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد .

همانطور که می دانید زردچوبه و فلفل سیاه به خودی خود یک داروی طبیعی است و فلفل سیاه به کمک پیرین همراه با ترکیب قدرتمند زردچوبه عملکرد زردچوبه در بدن کمک بسزایی میکند.کارولین اندرسون، پزشک آمریکایی، مدعی است که ترکیبی جادویی را می‌‎شناسد که می‌تواند از انواع سرطان پیشگیری کند و این موضوع را می تواند به اثبات برساند. دستور تهیه این ترکیب بسیار آسان و باورنکردنی است.مواد مورد نیاز این ترکیب را می‌توان در هر خانه‌ای به سهولت یافت. دکتر اندرسون می‌گوید که اساس تحقیقات وی سنتِ غذایی مناطق شرقی هند در دوران باستان است. او در ادامه می‌گوید که این ترکیب هندی بیش از دو هزار سال سابقه دارد و توسط گروه‌های پزشکی غربی نیز در آزمایشگاه به تایید رسیده است.آداب غذا خوردن هندی‌ها بیشتر با ادویه تند شناخته شده است. این ترکیب نیز از این قاعده مستثنی نیست. دکتر اندرسون در مورد این ترکیب جادویی می‌گوید: «اگر این ترکیب روزانه مصرف شود، آن شخص به طور قطع به سرطان مبتلا نخواهد شد و این ترکیب معجزه آسا زردچوبه و فلفل سیاه است

زردچوبه و فلفل سیاه

 زردچوبه و خواص آن : زردچوبه شامل پلی فنل به عنوان جزء فعال اولیه است که بیش از 150کارکرد بالقوه درمانی دارد و شامل عملکردهای آنتی اکسیدان، ضد التهاب و ضد سرطان است. خواص درمانی زردچوبه : آنتی اکسیدان قوی  ضد سرطان  پیشگیری از بیماری قلبی عروقی  کاهش کلسترول  حفظ سلامت کبد  زرد چوبه دارای خواص درمانی مانند خاصیت ضد التهابی می باشد.  از دیگر خواص زردچوبه می توان به اثرات ضد مسمومیت، ضد باکتریایی بودن آن و ضد نفخ بودن آن اشاره کرد.

خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای سرطان و سکته قلبی

زردچوبه و فلفل سیاه , خواص و مضرات زردچوبه , زردچوبه با فلفل سیاه , خواص فلفل و زردچوبه

مواد مغذی محلول در چربی های طبیعی به بدن جذب می شوند که آنها را برای آینده نگه می دارند و در بدن ذخیره می شوند . زردچوبه به گروهی از مواد محلول در چربی ها تعلق دارند به این معنی که شما باید آنرا با چربی های سالم ترکیب کنید تا جذب آن افزایش یابد.

زردچوبه با فلفل سیاه

ترکیب فلفل سیاه و زردچوبه : فلفل سیاه در بعضی مواقع به زردچوبه اضافه می شوند زیرا اعتقاد عام بر این است که ترکیب این دو باعث “گرم شدن” دستگاه گوارش میشوند و ممکن است به افزایش جذب کمک کند.  ملیسا ریفکین، متخصص تغذیه در مرکز پزشکی مونته فیور در شهر نیویورک می گوید، اگر شما زردچوبه را با فلفل سیاه ترکیب کنید، می توانید از خواص بسیار زیاد آن استفاده کنید.  در واقع هر دوی این ادویه ها جزو سوپر فودها طبقه بندی می شوند و وقتی با هم ترکیب می شوند، فواید هر کدام از آنها با هم افزایش می یابند.

خواص ترکیب زردچوبه و فلفل سیاه برای سرطان و سکته قلبی

زردچوبه و فلفل سیاه , خواص و مضرات زردچوبه , زردچوبه با فلفل سیاه , خواص فلفل و زردچوبه

زردچوبه دارای کورکو مین یک ترکیب قدرتمندی می باشد که ادویه را به رنگ زرد تبدیل میکند و تقریبا تمام خواص دارویی آن می باشد . با توجه به تحقیق انجام شده توسط پایگاه داده کتابشانسی ملی مد لاین این ادویه قدرتمند را مورد بررسی قرار داده اند و گفته شد که این ادویه ۶۰۰ مزایای بالقوه دارد

خواص فلفل و زردچوبه

نکات مطلب مصرف زردچوبه و فلفل : زردچوبه دارای عملکردهای آنتی اکسیدان، ضد التهاب و ضد سرطان است.  ترکیب این دو باعث “گرم شدن” دستگاه گوارش میشوند و ممکن است به افزایش جذب کمک کند  اگر شما زردچوبه را با فلفل سیاه ترکیب کنید، می توانید از خواص بسیار زیاد آن استفاده کنید.

زردچوبه و فلفل سیاه