عبدلیک

عبدل خان

عبدلیک

عبدل خان

بایگانی

التهاب کمری

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ب.ظ

التهاب کمری

حدود 6 ماهگی به علت التهاب تاندونهای t9، t10 (ستون فقرات راست)، من 20 روز قبل در حج آقا وارد شدم؛ او داروهای ترکیبی، نخود ها و ابن ماسو را تجویز کرد و همچنین توصیه کرد که ناخن ها نیز در محل درد که من انجام دادم، اما در حال حاضر کمی تسکین پیدا شد و دامنه حرکات من افزایش یافته بود، اما درمان نشده درمان مثانه نیز به پایان رسید. آیا این درمان را ادامه خواهم داد؟ اگر درمان دیگری وجود دارد چه؟ بله، دوباره، البته. اگر ادامه یابد، نیاز به فنجان مخصوص وجود دارد.
التهاب نخاعی کمری

Millit عرضی (تحرک حاد) یک سندرم بالینی ناشی از التهاب نخاعی است. در این سندرم میلین، فیبرهای عصبی تخریب می شوند. با توجه به آسیب و آسیب به میلین، الیاف عصبی، اختلالات حرکتی حسی و مشکلات عملکرد مثانه و روده ایجاد می شود. ستیزه جویان عرضی معمولا در هر دو طرف، آسیب اندام را ایجاد می کنند.
التهاب عصب کمری

درد سیاتیک ضعف و ضعف است که در عصب سیاتیک بدن رخ می دهد و معمولا علائم سیاتیک در یک طرف بدن دیده می شود. در هر پا از عصب سیاتیک وجود دارد. این عصب یکی از بلندترین اعصاب در بدن است. هر نورون از چندین ریشه عصب در نخاع عبور می کند و سپس از طریق دهانه های ساکریال عبور می کند و به یکدیگر متصل می شود و باعث درد می شود. عصب سیاتیک بوجود می آید عصب سیاتیک از طریق لایه های عمیق ماهیچه های عقبی عبور می کند و به عضلات عمیق پشت ران گسترش می یابد و سپس به سمت پایین در ناحیه بیرونی لبه های پا. در سالمندان، سیاتیک معمولا به دلیل فرسایش ستون فقرات، مانند اسپاسم نخاعی (تنگی نخاعی) است. این ناحیه بخشی است که عصب سیاتیک عبور کرده است و این عارضه می تواند عصب سیاتیک را صدمه بزند و به آن آسیب برساند. عصب سیاتیک یکی از بزرگترین و طولانی ترین اعصاب در بدن است که از ناحیه پایین ستون فقراتی گسترش می یابد و به استخوان پلوری و باسن گسترش می یابد. درد در پشت پستان به دو قسمت تقسیم می شود، درد زمانی رخ می دهد که آسیب یا فشار ناشی از عصب سیاتیک ایجاد شود. و شایع ترین نوع کمردرد است.
التهاب کمری در طب سنتی

ریشه زنجبیل برای درمان استفراغ همچنین می تواند برای درمان کمردرد استفاده شود. ترکیبات ضد التهابی موجود در زنجبیل موجب تسکین درد پشت می شود. پودر گوجه فرنگی با ترکیب فعال آن، کورکومین، به عنوان عامل ضد التهابی موثر عمل می کند و درد عضلانی را کاهش می دهد. این در دسترس است به عنوان یک مکمل یا شما می توانید برخی از آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برگ های ریحان نیز می توانند در کمر درد موثر باشند. یک فنجان چای بابونه گرم کمک می کند تا از گرفتگی عضلات کمک بگیرد که می تواند علت درد پشت یا یکی از علائم باشد. ، کمک خواهد کرد. شما می توانید یک چای بابونه بسته بندی شده خریداری کنید یا بخرید. بذر بذر، گاهی اوقات به عنوان آسپرین طبیعی شناخته می شود، حاوی ترکیبات اسید سالیسیلیک است که از آسپیرین گرفته شده است. یک مطالعه نشان داده است که این روش بیشتر از آسپیرین و سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی برای درمان طولانی مدت کمر درد موثر است. در طب سنتی، ترکیبات بسیاری از نعناع طبیعی وجود دارد. اگر مادر شما در دوران کودکی برخی از پماد خود را در سینه داشته باشد، شما با گرما و بخار مونول و کافور آشنا خواهید شد که دو ماده طبیعی در نعناع است. روغن مروارید می تواند هنگام استفاده از موضع به کمر درد را کاهش دهد. فقدان آرامش عضلات ناشی از تنش می تواند عضلات را تنگ تر و دردناک تر کند. Valeriana به عنوان یک آرامبخش عمل می کند که حساسیت عصب را کاهش می دهد. بر خلاف سایر گیاهان دارویی، والرین یک نوشیدنی خوب به عنوان یک نوشیدنی نیست، بسیاری از مردم ترجیح می دهند شکل کپسول بگیرند. فلفل قرمز درمان دیگری است که برای کاهش درد مفید است. مواد تشکیل دهنده فعال کپسایسین، یک ماده شیمیایی طبیعی و قوی برای از بین بردن درد است. این فلفل به عنوان کرم ضد پیری موضعی در دسترس است. اگر چه شما می توانید عصاره فلفل قرمز را به طور مستقیم به پوست خود اعمال کنید. این به طور موقت شیمیایی درگیر در التهاب را کاهش می دهد. کاهش درد معمولا بعد از چند روز پس از مصرف کپسایسین، پوست شروع می شود.
تشخیص التهاب کمری

دشوار است تشخیص درد پشت التهابی، به همین دلیل است که بیمار می تواند از یک دکتر از یک پزشک به دیگری بازدید کند و به نوعی سرگردان باشد. در برخی موارد، حدود هفت سال و گاهی اوقات برای بیمار طول می کشد تا متوجه شود که او از درد پشت التهابی رنج می برد. به همین دلیل همواره مهم است که بدانیم که درد ما چیست. درد پشت التهابی اغلب با فیبرومیالژیا اشتباه گرفته می شود. در طول تشخیص بیماری، درد و اثرات آن، همراه با مشکلات مانند استرس، خستگی، افسردگی و غیره، دچار تشدید می شوند. در موارد نادر، یک متخصص همچنین ممکن است تزریق زیر جلدی ضد TNF را استفاده کند. بنابراین ما توصیه می کنیم که اگر Kmrdrdtan بیش از سه ماه طول بکشد، به جای خود به یک پزشک عمومی و یا روماتولوژیست مراجعه کنید.

  • محسن عبدلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی