عبدلیک

عبدل خان

عبدلیک

عبدل خان

بایگانی

شعر در مورد خدا ؛ 81 شعر کوتاه و زیبا در مورد خدا

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۴ ب.ظ

شعر در مورد خدا

شعر در مورد خدا

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد خدا برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به نام خداوند جان و خرد

کزین برتر اندیشه برنگذرد

خداوند نام و خداوند جای

خداوند روزی ده رهنمای

خداوند کیوان و گردان سپهر

فروزنده ماه و ناهید و مهر

ز نام و نشان و گمان برترست

نگارندهٔ بر شده پیکرست

شعر در مورد خدا

راهی به خدا دارد  خلوتـگه  تنـهایی

آنجا که روی از خود آنجا که به خود آیی

هر جا که سری بردم در پــرده تو را دیدم

تو پرده نشینی و من هـرزه ی هر جایی

شعر در مورد خدا و تنهایی

میگن شبا فرشته ها از آرزوی آدما ، قصه میگن واسه خدا

خدا کنه همین شبا گفته بشه قصه ی تو واسه خدا

شعر در مورد خداحافظی

خدایا !

من چیزی نمیبینم

آینده پنهان است

ولی آسوده ام چون تو را می بینم

و تو همه چیز را

شعر در مورد خداشناسی

از تمام چیزایی که داری خدا رو جدا کن !

چی داری؟ هیچ

حالا به همه نداشته هایت خدا رو اضافه کن !

چه کم داری؟ هیچ

شعر در مورد خداحافظی از دوست

خدایا

همه دنیا بخواد و تو بگی نه

نخواد و تو بگی آره ، تمومه

همین که اول و آخر تو هستی

به محتاج تو محتاجی حرومه

شعر در مورد خداحافظی

و تو این مهربانم مرا یاد کن

آن دم که خدا را تلاوت میکنی

شاید به صداقت قلب پاکت

من نیز اجابت شوم . . .

شعر در مورد خدای مهربان

خدایا

شکرت میکنم بخاطر نداشته هام

که اگه داشتم ارزششون رو نمیدونستم

شکرت میکنم بخاطر هیچ چیز و همه چیز . .

شعر در مورد خدا و بنده

خدایا

اگر بناست بسوزیم طاقتمان ده

و اگر بناست بسازیم قدرتمان ده

شعر در مورد خدایا

به خدا گفتم :

بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو

دریا مال من موجش مال تو ماه مال من خورشید مال تو …

خدا خندید و گفت :  تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو …

من هم مال تو

شعر در مورد خداحافظ

خداوندا دستانم خالی ودلم غرق در آرزوهاست

یا با قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان

یا دلم را از ارزوهای دست نیافتنی خالی کن

شعر در مورد تنهایی خدا

وقتی خدا می خواست تو را بسازد،

چه حال خوشی داشت،

چه حوصــله ای !

این مـوهــا، این چشم هــا ….

خودت می فهمــی؟

من همه اینها را دوست دارم.

شعر در مورد خداشناسی

پدرم می‌گوید: کتاب!

و مادرم می‌گوید: دعا !

و من خوب می‌دانم

که زیباترین تعریف خدا را

فقط می‌توان از زبان گل‌ها شنید

شعری در مورد خداشناسی

با من از روشنی حرف می زنی

و از انسان که خویشاوند همه خداهاست

با تو من دیگر در سحر رویاهایم تنها نیستم.

شعر کودکانه در مورد خداشناسی

چشمان تو گل آفتابگردانند

به هر کجا که نگاه کنی،

خدا آنجاست …

شعر درباره خداشناسی

خداوندا

تمام حرف های جهان یک طرف

این راز یک طرف:

آیات شما

چه قدر، شبیه به لبخند اوست!

شعر کودکانه در مورد خدای مهربان

بی من تو چگونه ای، ندانم اما

من بی تو در آتشم، خدا داند و من

شعر درباره خدا و بنده

خدا را در فراخی خوان و در عیش و تن آسانی

نه چون کارت به جان آمد خدا از جان و دل خوانی

شعر در مورد خدای یکتا

انگار که خداوند

معشوقه ای داشته باشد!

انگار که معشوقه اش

ترکش کرده باشد!

انگار که خداوند

تو را

تعبیر خواب مار

تعبیر خواب مار سفید

تعبیر خواب مار سبز

تعبیر خواب مار آبی

تعبیر خواب مار قهوه ای

تعبیر خواب مار بزرگ

تعبیر خواب مار خاکستری

تعبیر خواب مار نیش زدن

تعبیر خواب مار سیاه در آب

تعبیر خواب مار سفید و قرمز

تعبیر خواب مار سفید چیست

تعبیر خواب مار سیاه و قرمز

تعبیر خواب مار سیاه و بزرگ

تعبیر خواب مار سیاه در خانه

تعبیر خواب مار سیاه کوچک

تعبیر خواب مار سیاه و سفید

تعبیر خواب مار سیاه سفید

تعبیر خواب مار سفید و زرد

تعبیر خواب مار سفید خالدار

تعبیر خواب مار سفید سیاه

تعبیر خواب مار سفید در آب

تعبیر خواب مار سفید و بزرگ

تعبیر خواب مار سفید کوچک در خانه

تعبیر خواب مار سبز بزرگ

تعبیر خواب مار سبز کوچک

تعبیر خواب مار سبز و زرد

تعبیر خواب مار سبز رنگ بزرگ

تعبیر خواب مار سبز در خانه

تعبیر خواب مار سبز و سیاه

تعبیر خواب مار سفید مشکی

تعبیر خواب مار سبز و قرمز

تعبیر خواب مار سیاه بزرگ در خانه

تعبیر خواب مار سیاه

تعبیر خواب مار سبز بزرگ

تعبیر خواب مار آبی رنگ کوچک

تعبیر خواب مار آبی بزرگ

 

  • محسن عبدلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی